Träna utan tid

Ja det går faktiskt.
Börja med att köpa ett par MBT-skor.
Ett par skor som du använder många timmar var vecka.
De ökar din fettförbränning och bygger ben-, mag- och ryggmuskler.
Bäst av allt. Det gör det samtidigt som skorna minskar belastning på leder och rygg.

Alltså perfekt för dig som väger för mycket eller har trasiga knän.

Nästa tips för dig som hinner lite, men inte tillräckligt.
Vibrationsträning.
På 20 minuter hinner du med hela kroppen. Kanon!
Även denna träning är snäll mot dina leder.

Jag skriver mer om träning senare. Både hur och varför.

NU ska jag in och presentera min bok för en massa säljare.
Håll tummarna för mig!

5 kommentarer

  1. Anita
    7 april, 2010

    klart man håller tummarna!..Lycka till!, har funderat på såna skor får se om jag tar mig i kragen ”s”

  2. Ewa
    7 april, 2010

    Hej Anna! Jag håller tummarna 🙂 Den boken ska jag köpa sen..ser fram mot det. Jag köpte din brevkurs och den är kanon. Min bibel kan man säga. Ha en bra onsdag/Kramizz Ewa

  3. Annica
    7 april, 2010

    Jag håller alla tummar jag har. Kramar 🙂

  4. Anna Hallén
    7 april, 2010

    Tack alla! Det gick bra tror jag…

    Men jag kommer aldrig mer att hålla ett nervös föredrag i MBT skor. Skratt. Att skaka i benen stående på två ”balansplattor” är inte att rekommendera. Mitt balanssinne fick sig i alla fall en utmaning som hette duga.

    😉

  5. 7 april, 2010

    Jag har köpt mig ett par MBT skor mest för att ha utomhus men ännu så länge har det varit för smutsigt och blött ute för mina nya fina skor 🙂 så jag går inomhus med dem så länge. Känns bra i alla fall. Kan helt klart rekommendera. Jag har fått ha ortopediska inlägg i vanliga skor förut pga något nersjunka fotvalv, men i MBT kan jag gå utan. Kanske jag till och med kan träna upp fotmusklerna igen så jag kan slippa inläggen (tänk att kunna gå i vanliga sandaler och loafers där inläggen inte får plats) 🙂

Write a comment