Träna på Gården

Schema

Alla höstens pass för TRX, Pilates och PTboll8. Anmälan krävs!

Tisdagar

Pilates 18:15 – 19:15
Träning vecka: 35, 36, 37, 38, 39, 41, 44, 45, 46 och avslutning 47
Uppehåll: 40, 42 och 43

TRX 19:30 – 20:15
Träning vecka: 35, 36, 37, 38, 39, 41, 44, 45, 46 och avslutning 47
Uppehåll: 40, 42 och 43

Onsdagar

TRX 8:15 – 8:45
Träning vecka: 35, 36, 37, 38, 39, 41, 44, 45, 46 och avslutning 47
Uppehåll: 40, 42 och 43

MediYoga 18:15 – 19:00
Träning vecka: 35, 36, 37, 38, 39, 41, 44, 45, 46 och avslutning 47
Uppehåll: 40, 42 och 43

Torsdagar

NYTT! PTboll8 18:15 – 19:15
Träning vecka: 35, 36, 37, 39, 41, 43, 44, 45, 46  och avslutning 47
Uppehåll: 38, 40 och 42

TRX 19:30 – 20:15
Träning vecka: 35, 36, 37, 39, 41, 43, 44, 45, 46  och avslutning 47
Uppehåll: 38, 40 och 42

Priser & anmälan

Priser

Deltagande i 1 grupp – 1000,-
Deltagande i 2 grupper – 1750,-
Deltagande i 3 grupper – 2500,-

Anmälan

Anmälan görs via mail till anna@annahallen.se
Anmälan är bindande.
Först till kvarn. Det är begränsat antal platser.

Våra träningspass

TRX

Stående styrketräning med en metod där du använder din egen kroppsvikt som motvikt. Träningen passar allt från nybörjare till elit, då du enkelt själv anpassar nivån på övningarna.

Hela bålen (Core) är med hela tiden i alla övningar. Vi arbetar med TRX-band som hänger från taket. En träningsform som stärker din bål, skapar balans och utmanar alla småmuskler i din kropp. Funktionell träning när den är som bäst.

Tisdagar 19:30
Onsdagar 8:00 – 8:45
Torsdagar 19:30 – 20:15
Start vecka 35 (29-31 augusti)

Pilates

Långsam, stabiliserande magträning. Stärkande för bål och rygg. Passar alla, både dig som är stark och frisk och för dig med svag rygg. Passar alla kroppsformer, stor som liten. Bara du kan ligga på golv.

Det är en träningsmetod som kombinerar styrketräning, stretchning och yoga. Pilates ska utföras långsamt. Vid varje övning tränas flera muskelgrupper samtidigt med fokus på andning, bäckenbotten, mage och hållning.

Inga förkunskaper behövs. Träning både för dig som tränat pilates tidigare och för dig som aldrig provat. Du lär dig att träna efter din kropp och efter ditt behov.

Tisdagar kl 18:15 – 19:15
Start vecka 35 (29 augusti)

MediYoga

Mjuk, lugn och avslappnande yoga med fokus på djupandning, rörlighet och återhämtning av energi. Perfekt för dig med stress, värk och för dig som önskar mer energi.

Yoga är en andlig disciplin, inte en religion.

MediYoga är en modern, svenskutvecklad yogaform, sprungen ur klassisk Kundaliniyoga, som strävar att skapa hälsa och balans i människor.

Inga förkunskaper krävs.

Onsdagar Kl 18:15-19:15
Start vecka 35 (30 augusti)

PTboll8

Stabiliserande styrketräning på boll till musik. Stärkande för balans, bål och rygg, men alla muskler är med. Det blir personlig träning i grupp och ni är bara 8 stycken i gruppen.

Styrketränng på boll är en mycket effektiv form av funktionell träning. Du når här alla små muskler. Du behöver friska handleder då vi ibland jobbar på bollen med händerna i golvet. Bollen tar, med god marginal, vikt upp till 110 kilo.

Torsdagar 8:155 – 19:15
Start vecka 35 (31 augusti)